שירותי מחשוב ענן

אין ספק שמחשוב ענן הפך בשנים האחרונות לחלק אינטגרלי ובלתי נפרד מהתשתית הטכנולוגית בארגונים. היכולת לאחסן את כמויות משמעותיות של נתונים ופרטי מידע שצובר הארגון, יחד עם יישומי רשת ושירותים מקוונים, במקום אחד נגיש ומגובה, הופך את מחשוב הענן לפתרון יעיל ביותר עבור מרבית הארגונים. אלגרונט מציעה ללקוחותיה שירותי מחשוב ענן המבוססים על לא פחות מ-3 חוות שרתים, המאפשרים זמינות ויתירות אופטימלית, יחד עם שירותי תפעול, שירות ותחזוקה 24/7 במגוון מודלים אותם פיתחנו עבור לקוחותינו.

אשמח לשמוע עוד על שירותי מחשוב ענן, אנא צרו עימי קשר:

מגוון הפתרונות

IT as a service
הדרך שלכם לענן

שירות מלא של תשתיות מחשוב הכולל בין היתר שירותי : סיסטם, אחסון, גיבוי, תקשורת ואבטחת מידע. כמו כן, החברה מציעה ללקוחותיה אירוח בענן ציבורי, ענן פרטי וענן היברדי. השרות ניתן באמצעות מעטפת מומחים, מערכת ניהול וניטור הפועלת 24/7 עם מחויבות ל-SLA ועמידה בסטנדרטים גבוהים לרבות ISO 27017, 27018 ו-22301. ניתן לשלב שירותים אלו עם שירותי תמיכה במשתמשי הקצה באמצעות צוות הפועל מרחוק ובמשרדי הלקוחות, כאשר מודל התשלום הנו גמיש ומבוסס צריכה (PPU).

DR as a service
להמשכיות עסקית

שירות חשוב, שהופך לקריטי בעידן של התקפות סייבר. DR AS A SERVICE מאפשר התאוששות מאסון באמצעות העתק של סביבת המחשוב הארגוני לרבות תשתיות IT ויישומים ארגונים. השירות ניתן באמצעים טכנולוגיים מתקדמים, כלי ניהול ובקרה, צוות מומחים וסטנדרטים מחמירים: ISO2230, תקן ייעודי להתאוששות מאסון. השירות מותאם לצרכי הלקוח בהתאם ל-RPO ו-RTO.

BACKUP as a service
שמרו על המידע הארגוני שלכם

שירותי גיבוי מידע ארגוני ו/או מידע אישי מבוסס על מערך טכנולוגי מתקדם של ענני המחשוב של אלגרונט המותאם לצרכי הלקוח (תדירות). הגיבויים מבוצעים בסטנדרטים מחמירים הן באמצעות הצפנה של ערוץ התקשורת, אופן אחסון הנתונים ושחזורם בהתאם לתקן ייעודי ISO 2718.

Contact Center
שירות לקוחות מבוסס מחשוב ענן

אלגרונט מציעה ללקוחותיה שירותי CONTACT CENTER חדשניים ומתקדמים באמצעות ענן ציבורי, אשר עונים על צרכים רבים של הארגון בהיבטים של שירות לקוחות ומכירות. השירות מכיל מנגנון IVR מתקדם המאפשר ניתוב חכם של לקוח למוקדן המתאים, קבלת מידע ויתר פעולות בשירות עצמי. מנגנון של חייגן אוטומטי, ניהול קמפיינים מתוגבר באשף תסריט שיחה מותאם לקמפיין, מחולל דוחות מתקדם, ממשקי API המאפשרים אינטגרציה עם המערכות הארגוניות הרלוונטיות, הן רק חלק מהיכולות של ה-Contact center של אלגרונט.

שירותי 365 – המומחים לשירותי מיקרוסופט

כשותפים עסקיים של חברת מייקרוסופט, אלגרונט מספקת שרותי ענן מתקדמים כגון Office 365 Azure, CRMOL,EMS. במסגרת שירות זה, אנו מציעים ללקוחותינו ניהול פרויקטים להגירה לענן וניהול שוטף של המערך הטכנולוגי. לחברה הסמכת Microsoft Cloud Solution Provider המבוסס בין היתר על הסמכות של מומחי החברה: MCSP, MCSE , MCSA. שירותי המומחה מסופקים ללקוחות החברה בזמינות של 24/7 בשפות אנגלית, רוסית, ערבית ועברית.

אירוח ותמיכה ביישומים הארגוניים

החברה מספקת שרותי אירוח ליישומים ארגונים מבוססי ענן פרטי הכוללים:
• SAP BUSINESS ONE
• SAP HANA
• PRIORITY
• Microsoft CRM

השרות כולל תמיכה מלאה בתשתיות היישומים ועבודה מול היצרנים באמצעות מהנדסי תמיכה.

הצטרפו אלינו לאלגרונט

Back End Developer Position

העלה קובץ קו"ח בפורמט DOC או PDF:

קורות החיים שלך נשלחו בהצלחה!
נהיה בקשר בקרוב!

דילוג לתוכן