שירותים מנוהלים

ענף ה-IT התאים את עצמו בשנים האחרונות למודלים חדשניים ועדכניים, המתייחסים לצרכים האמיתיים והמותאמים של חברות וארגונים. שטף המשימות, הפרויקטים והשינויים להם נדרשים מנמ"רים בארגונים, הצמיחו את הצורך להוציא חלק ממשימות הארגון לשירות מנוהל על ידי ספקים המתמחים בתחום. מהלך זה מאפשר לארגון לעסוק בנושא הליבה ובקידום מטרותיו העסקיות ולא בתפעול מערך המחשוב המורכב. או בשפה פשוטה יותר: אלגרונט מסייעת לארגונים להתמקד במשימותיהם המהותיות באמצעות אספקה של שירותים טכנולוגיים מנוהלים עם התחייבות לביצועים מיטביים.

המודל מאפשר ללקוחותינו ליהנות מפתרונות IT מנוהלים ומוגדרים מראש: מסגרת ותכולת השירותים, זמינות, SLA ; והכל בשלט רחוק או בחצר הלקוח – כולן ניתנות להתאמה מלאה לצרכי הלקוח. אלגרונט מציעה שירותים מנוהלים עוסקים בתחומי הליבה של החברה: מערכי מחשוב, אבטחת מידע והגנת סייבר ותקשורת. צוות החברה יאפיין ויטמיע את הפתרון בהתאם לצרכים הייחודיים של כל ארגון וארגון, ויהיה זמין בכל רגע נתון 24/7.

אשמח לשמוע עוד על שירותים מנוהלים, אנא צרו עימי קשר:

מגוון הפתרונות

SERVICE DESK
שירות ותמיכה במשתמשי קצה

צוות מהנדסי תמיכה טכנולוגי ומיומן עומד לרשותכם כחלק ממרכז שירות ותמיכת מחשוב מבית אלגרונט. השירות שלנו מבוסס על מתודולוגיות וכלי שירות מתקדמים, תוך עמידה בסטנדרטים מחמירים, ב-SLA בחלון שירות של 24/7. כחלק מתפיסה ניהולית, מרכז השירות מנהל את כלל פניות של משתמשי המידע בארגון החל מפתיחת הקריאה ועד לסיום הטיפול, כולל הפעלה של ספקים ויצרני החומרה, גורמי צד ג', שילוב של טכנאי שטח או הפעלת המערך הטכנולוגי בארגון, על מנת לספק מענה שלם ללקוח. ועם כל זאת, אנו מחויבים להקפדה על חווית שירות ייחודית, מהירה ומקצועית!

Allegronet BCP
התאוששות מאסון והמשכיות עסקית

אם השנים האחרונות לימדו אותנו משהו, היא שגם ארגונים גדולים מאד חשופים לדרמה הגדולה ביותר: אירוע חירום המונע רציפות עסקית. אלגרונט מובילה תהליכי BCP בארגונים, הן ברמת ההיערכות והן ברמה הטכנולוגית. אנו מציעים שירותי תכנון להתאוששות מאסון והמשכיות עסקית לצד פרויקט מימוש המבוסס על טכנולוגיות מתקדמות הכוללת את כלל מרכיבי ה-DATA CENTER.. שירות זה מותאם לכל ארגון לטובת אבטחת הרציפות העסקית של הארגון בזמן אירוע חירום.

Monitoring
ניטור תשתיות IT

שירות טכנולוגי מתקדם המתאים בעיקר לארגונים אשר למערך המחשוב שלהם, יש השפעה גדולה על ביצועיהם העסקיים. אלגרונט מציעה שירותי ניטור תשתיות IT ארגוניות לרבות רכיבי תשתיות IT ורכיבי תקשורת, באמצעות מרכז בקרה הפועל בחלון שירות 24/7.המערכות הארגוניות מנוטרות באמצעות פלטפורמה מובילה מבית PRTG בשילוב מומחים מטעם החברה שמסייעים באיתור בעיות, אפיון ומתן הנחיות לפתרון.

Infrastructure as a Service
תשתית ענן מנוהלת

כחלק מתפיסה כוללת, אנו מאפשרים למנהלי IT בארגונים להניח בצד את ההתעסקות בענייני חומרה, אינטגרציה בין יצרניות שונות בתשתית או ריענון התשתית, בידיעה שהדבר גוזל קשב ניהולי ומשאבי זמן עצומים. אנו מציעים ללקוחותינו שירות ענן מנוהל לשכבת תשתיות ה-IT של הארגון, הכולל בין היתר: שירותי סיסטם, תקשורת, אחסון, גיבוי, אבטחת מידע ועוד. שירות זה מסופק באמצעות מומחים, בשילוב אנשי תמיכה הפועלים באתרי הלקוח. השירות ניתן בזמינות של 7/24 עם מחויבות ל-SLA מוגדר. במסגרת זו ניתנת ללקוח אפשרות להעביר את סביבת המחשוב לענן אלגרונט: ענן הפרטי מבוסס על מערכות תקשורת ומחשוב CISCO ומערכי אחסון מבית INFINIDAT. חוות השרתים מקושרת לעולם במערך תקשורת BGP טבעתי שריד.

Selective Outsourcing
הבידול התחרותי שלכם

אנחנו חייבים להודות, שירות מיקור חוץ סלקטיבי הוא אחד הפייבוריטים שלנו. ניתן לראות את השפעתו החיובית על ביצועי הארגון באופן כמעט מיידי. כשלוקחים בחשבון ניהול וחיסכון בעלויות, שיפור מיומנות בצוות על ידי אאוטסורסינג איכותי וכמובן שיפור הביצועים, מיקור חוץ סלקטיבי מאפשר לארגון לנצל את הידע והשירותים המוצעים על ידי אלגרונט.
אנו מציעים שירות ניהול מערך נבחר מתוך מכלול הטכנולוגיות בארגון לרבות: שרתים, תקשורת, אבטחת מידע, גיבוי, דוא"ל והמשכיות עסקית. שירות זה מותאם לצרכים הייעודים של כל ארגון כאשר החברה פועלת בזמינות של 24/7 עם מחויבות ל-SLA מוגדר מראש. השירות ניתן במודל היברדי: מרחוק ובחצרות הלקוח בהתאם לצרכים ולמינונים הנדרשים.

שירותי NOC
ניטור ובקרה 24/7

אם היינו יכולים לתאר את שירותי ה-NOC שלנו ב-2 מילים: "שקט נפשי". אלגרונט מפעילה מערכות ניטור ובקרה לסביבת השרתים, הרשתות וכלל התקשרות הארגונית, באמצעים טכנולוגיים ועל ידי ההון האנושי שלנו. השירות מאפשר להימנע ו/או להתריע בפני תקלות קריטיות אפשריות בזמן אמת. אנו מחויבים לזמינות גבוהה 24/7 עם מחויבות לפעולות ב-SLA מוגדר מראש.

Cloud Migration
מעבר חלק לענן

המומחים שלנו מספקים שירותי נדידה לענן, לאחר אפיון מעמיק של מערכות התקשורת והתשתיות הקיימות, בחינה של מוכנותן למעבר לענן ציבורי ו/או פרטי והפקת תוכנית מפורטת. לצד התכנון הטכנולוגי, צוות אלגרונט מבצע התאמה מיטבית לעלויות, בהתאם למיפוי יישומים ואופן ההגירה/מודרניזציה לתשתית ענן המתאימה לכם. בסופו של תהליך זה, אנו מספקים ללקוחותינו מסמך הגירה כולל, המחיל פרמטרים חשובים למערכת שיקול הלקוח: הגדרת מדדים,KPI's ו- Baseline לרבות עלויות צפויות, שיפור ביצועים, חווית משתמש הקצה, הפחתת עומס על תשתית ה-IT הקיימת ועוד.

הצטרפו אלינו לאלגרונט

Back End Developer Position

העלה קובץ קו"ח בפורמט DOC או PDF:

קורות החיים שלך נשלחו בהצלחה!
נהיה בקשר בקרוב!

דילוג לתוכן