פתרונות תקשורת

חברת Allegronet מציעה מגוון ייחודי של פתרונות תקשורת מובילים ושירותי אינטגרציה לארגונים. לחברה ניסיון עשיר והבנה עמוקה בהטמעה של פתרונות אלו לטובת מתן מענה הולם לצרכים והאתגרים העכשוויים והעתידיים של הארגונים. אנו מציעים מגוון רחב של שירותי תקשורת מגוונים ומתקדמים הכוללים התקנה ותמיכה שוטפת. כמו כן, אלגרונט הינה ספק אינטרנט מאושר של משרד התקשורת.

אשמח לשמוע עוד על פתרונות תקשורת, אנא צרו עימי קשר:

מגוון הפתרונות

תמסורת וחבילות תקשורת לארגונים – מהירות זה שם המשחק.

אלגרונט מציעה ללקוחותיה תשתית אינטרנט עסקית סימטרית במגוון רוחבי פס מקצה לקצה, כולל: פתרונות סיבים אופטיים, חבילות תקשורת משולבות תשתית וספק, חבילות ייחודיות המאפשרת רציפות תקשורתית של 99.99%, לרבות חיבור מהיר בין סניפי הארגון, ומערך שירות ותמיכה טכנית הפועל 24/7.

מתגים לעסקים - עושים לכם סוויץ'

אלגרונט משווקת ומתקינה מתגים של שותפים טכנולוגים בינלאומיים מובילים: CISCO, HP, D-LINK, TP-LINK ו NETGEAR. החברה מתמחה בהגדרת מתגים מנוהלים, VLAN וניהול פורטים. מהנדסי החברה מלווים את הארגון החל משלב התכנון וכלה בשלב ההתקנה והיישום ואף מעבר לכך, במתן שירות שוטף.

ציוד תקשורת מבית FORTIGATE - הטובה בעולם.

מערכת Fortigate מובילה עולמית ויעילה לניהול תקשורת קווית והאלחוטית בארגון. למערכת יכולות ניתוב דינמי ומנגנון שרידות בין תשתיות וספקי תקשורת שונים, Traffic Shaping , QOS. צוות אלגרונט מספק פתרון מקיף, כולל בחינת הציוד הקיים ואפיון הצרכים בעזרת צוות מקצועי. לאחר בחירת הפתרונות המדויקים, החברה מספקת את הציוד הדרוש, תוך הטמעתו במקצועיות באתר הלקוח ומתן שירותי ניהול ותמיכה.

שירותי מרכזיה בענן – גמיש, חסכוני ויעיל

שרותי המרכזייה המתקדמים בעולם, המאפשרים ניהול קל וגמיש וזמינות הארגון מכל מקום בו יש תקשורת אינטרנטית ובכל זמן. המרכזייה בענן מאפשרת לנהל מספר עצום של סניפים ועמדות, שלוחות ועוד. המערכת מאפשרת הקלטה של כלל השיחות ויצירת ארכיב ארגוני, נתב שיחות IVR גמיש, דואר קולי, שיחות ועידה, שלוחות בוס-מזכירה, מוזיקה בהמתנה ושירות פקס למייל. לקוחות החברה צורכים את השירות ומשלמים במודל המותאם להיקפי הצריכה.

Contact Center

החברה מציעה ללקוחותיה שירותי CONTACT CENTER מתקדמים ע"ג ענן ציבורי. השירות מכיל מנגנון IVR מתקדם המאפשר ניתוב חכם של לקוח למוקדן המתאים, קבלת מידע ויתר פעולות בשירות עצמי. כמו כן, מנגנון של חייגן אוטומטי וניהול קמפיינים מתוגבר באשף תסריט שיחה מותאם לקמפיין המשולב עם מחולל דוחות מתקדם. בנוסף ממשקי API המאפשרים אינטגרציה עם המערכות הארגוניות הרלוונטיות: מערכות BI, CRM ועוד.

הצטרפו אלינו לאלגרונט

Back End Developer Position

העלה קובץ קו"ח בפורמט DOC או PDF:

קורות החיים שלך נשלחו בהצלחה!
נהיה בקשר בקרוב!

דילוג לתוכן